zaterdag 4 maart 2017

MAC Mehr, matte lipstick.

Zoals je misschien al aan de titel ziet heb ik vandaag een review van mijn eerste MAC lipstick. Waarom heb je niet eerder een MAC lipstick gekocht? Nou er waren verschillende redenen. Ten eerste ben ik student en ik vond €19,50 best veel geld voor een lipstick. Ten tweede was het zo dat ik niet goed wist welke kleur is het mooiste zou vinden op mijn lippen en ik had niet zo zin om een miskoop te begaan. Hier in de buurt is ook geen MAC store dus dan zou ik het moeten bestellen en als je hem dan test kan je hem natuurlijk niet meer terug brengen haha.

Ik kwam bij de kleur Mehr doordat mijn zus deze kleur gekocht had in de MAC store. Op deze manier kon ik hem makkelijk testen en na een tijdje was ik dan ook verliefd op deze matte kleur. Ik moest deze kleur hebben. En daar is hij dan.. Lees je mee?


 MAC Mehr is een matte lipstick die in het vaste assortiment van MAC zit. Het fijne vind ik dat het geen knallende kleur is. Zelf vind ik de kleur een beetje bruin/roze. Een beetje een donker roze kleur. De lipstick kleur past zich mooi aan op de toon van mijn eigen lippen.

Ik ben zelf de laatste tijd helemaal gek op alles wat matte is. En deze lipstick droogt ook matte op waardoor die meer aanwezig is en wat meer power krijgt. Zelf vind ik dat deze kleur iets weg heeft van de NYX Matte lipcream die ik zelf ook heel erg mooi vond. Maar het verschil tussen de MAC lipstick en de NYX lipcream is dat de MAC lipstick langer op je lippen blijft zitten. Ook tijdens het eten blijft hij netjes zitten. Iets slijten doet hij wel maar als je het even licht bijwerkt zit alles weer op zijn plek.

De verpakking van de MAC lipstick kennen we natuurlijk allemaal. Het zwarte doosje met een zwarte lipstick huls. Omdat dit mijn eerste lipstick van MAC was vond ik het stiekem toch wel stoer dat ik er nu een in mijn bezit had. Ik vind de verpakking heel minimalistisch waardoor hij juist chique overkomt. De dop sluit ook erg fijn door middel van een klik systeem.


De smeerbaarheid van de lipstick is heel goed en smeert makkelijk uit. Wat ik meestal wel eerst doe is een laagje Labello om mijn lippen eerst te hydrateren en in de hoop dat ik minder velletjes op mijn lippen heb. De lipstick accentueert de velletjes op mijn lippen niet. Velletjes zie je dus niet terug wat ik zeker een pluspunt vind. De geur van de lipstick vind ik wel heel erg make-up achtig van vroeger die kinder make-up. Maar in de verte vind ik het ook een tikkeltje naar vanille ruiken wat dan wel weer prettig is.

Ik ben echt mega blij met deze nieuwe aanwinst. Ik denk dan ook dat dit mijn favoriete lipstick is en zal blijven. Misschien een beetje gek om bij de eerste lipstick al meteen te zeggen maar ik vind hem echt heel erg mooi!

Deze lipstick heb ik gekocht bij Douglas voor €19,50. De service van Douglas vind ik altijd erg prettig.
Welke lipsticks van MAC heb jij al in huis? Laat het me weten in de reacties.

Liefs Loes

Op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost?
Volg mij dan via Bloglovininstagram of de LifeasLoes facebook pagina.

Dit bericht is niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen