vrijdag 3 maart 2017

Dagje naar Duitsland.

Ten eerste wil ik jullie lieve lezer een heel gelukkig nieuwjaar wensen en dat al je dromen mogen uitkomen!
Afgelopen week ben ik naar Duitsland geweest en om precies te zijn was ik in Bocholt. Samen met mijn vriend en zijn ouders. Ik hoor vaak dat in Duitsland drank een stuk goedkoper is de DM moest en zou ik ook nog even binnen gaan!




Als eerst gingen we naar de Real een super grote supermarkt waar ze echt werkelijk alles hebben. Van stoffer en blik tot drank en van klavertjes vier tot mega worsten. Stiekem kwamen wij voor de drank en de ervaring van het Makro-achtige gevoel. Het gevoel dat alle potten groot zijn en er overal lekker veel van in zit.

Zo hadden 3 rijen voor verschillende soorten drank wat ook weer in allerlei flessen zat en het zag er echt super mooi uit. Dus ook flessen die je voor de sier kan kopen haha. Oh en wauw die MC kethup heb ik even naar staan kwijlen. Ik als echte MC fan baalde wel dat de andere sauzen er niet waren.


Oh en dan die flessen van 5L nou als je een keer een feest geeft dan weet ik het wel. Het zal wel iets van ranja zijn maar om te mixen is alles prima.


Toen mochten we naar de DM na het struinen door de straten van Bocholt. Ik had wel eens op Littlewonderworld gezien dat ze daar vaak gingen shoppen en dat het goedkoper was dan in Nederland maar toen ik aankwam werd ik toch even gek. Want alles was zo goedkoop. Ik ging bijna spullen kopen die ik niet gebruik en niet nodig heb. 

Maar de Shampoo en conditioner was zo goedkoop daar en die van mij was net op. Kwam dat even mooi uit. 
En je kan het land niet uit zonder even een goede braadworst te eten toch ;).

Ga jij ook wel eens in Duitsland shoppen? Of heb je tips welke winkels/producten echt goedkoper zijn? Laat het me weten in de comments!

Liefs Loes

Op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost?
Volg mij dan via Bloglovininstagram of de LifeasLoes facebook pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen