woensdag 28 december 2016

Wat was het stil op mijn blog.

Hello everybody,

Wat wat het stil de laatste tijd op mijn blog. De laatste tijd vind ik het lastig om school en bloggen te combineren. Zo heb ik veel dagen tot 6uur les en vind ik het fijn om 's avonds wat tijd voor mijzelf in te plannen en schiet bloggen er toch een beetje bij in.


Nu is het een weekje vakantie en wil ik graag de draad weer oppakken naast dat ik nog een aantal grote projecten voor school moet doen. Ook heb ik nog 2 herkansingen en een nieuwe toetsweek staat alweer klaar in begin februari!

Verder ben ik kerst goed doorgekomen en hebben ik lekker gegeten met familie. Over 3 dagen gaan we het nieuwe jaar weer in. Ik kan niet wachten. Maar eerst moet er nog twee dagen gewerkt worden bij de Intratuin en dit keer wel bij het vuurwerk.

Dit was een mini update van mijn leventje nu. hihi.
Op mijn instagram kun je me ook volgen voor leuke kiekjes.

Liefs Loes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen