zondag 2 oktober 2016

Happy socks make me smile!



Bij de website van Happy Socks was een tijdje terug een grappige actie, waarbij je 30% korting krijgt en gratis verzending. Ik besloot voor mijn vriend een aantal leuke sokken uit te zoeken. Normaal vind ik ze wel prijzig maar nu ze met korting verkrijgbaar waren heb ik het ze toch geshopt.



Ik heb een beetje rond gesnuffeld op de site en met mijn vriend overlegd wat hij leuk vond. En daaruit zijn een aantal setjes gekomen. De sokken zijn een tikkeltje apart maar ik hou hier heel erg van. Het is lekker vrolijk en lekker gek. 


Ik vond de sokken met palmbomen leuk en om lekker de zomer mee in je bol te houden. Ook zijn de kleuren lekker vrolijk voor koude winterdagen. Daarna vond ik de sokken met hagelslag. Hoe verzin je het haha hagelslag op je sokken super grappig. De paddenstoelen vond ik gewoon geinig. En super herkenbare sokken die raak je niet snel kwijt. Beetje kabouter sprookjesachtig en leuk voor de herfst. De stippen maakte een eind aan de gekkigheid. Even een leuk setje sokken leuke kleuren van de Nederlandse vlag.

Niet alle sokken hierboven zijn nog te vinden op de website. Maar ze hebben altijd wel een leuk assortiment. 

Ze hebben gekke en te gekke sokken. 
Wat vind jij van Happy Socks? Vind je zo ook zo grappig?

Liefs Loes

Op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost?
Volg mij dan via Bloglovin  of mijn facebook pagina.

Deze post is niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen