maandag 4 april 2016

Action Keuken kruiden

Hello Ladies,

Vanmiddag liep ik weer eens lekker te neuzen in de Action. Na dat ik vanmorgen een examen had gehad wat niet zo heel goed gegaan was, bedacht ik me dat ik mezelf wel wat cadeau mocht doen. Ik zag deze 3 leuke potjes met kruiden staan en dacht die neem ik mee.



De potjes waren inclusief zand en zaadjes natuurlijk. Ik bedacht nog bij mezelf voor 3 euro zou je dit verder nergens kunnen kopen. Dus nam ik ze mee om te kijken of ze op zouden komen. De kruiden die in dit pakket zitten zijn: Peterselie, Oregano en Bieslook.

De zaadjes zaten helaas wel heel erg vast geplakt aan elkaar en zagen er een beetje stoffig en oud uit. Ik hoop maar dat ze uit gaan komen. En anders heb ik voor 3 euro leuke potjes om andere bloemen of kruiden in te doen.


De potjes heb ik eerst gevuld met 90% van het zakje aarde wat er bij geleverd was. Hierna konden de zaadjes erbij. Daarna het laatste beetje aarde zodat ze lekker warm onder de grond lagen. Een slokje water voor de zaadjes en klaar. Een kind kan de was doen.


Nu staan de plantjes heerlijk achter het raam in de zon. Op de verpakking staat dat ze rond 10/20 dagen uit zullen komen. Dat is het moeilijkst het lange wachten. Maar ik heb het er voor over.

Ik zal jullie op de hoogte houden van dit Action kitchen herbs pakket.

Liefs Loes


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen