donderdag 9 juli 2015

Guts & Gusto

Hello Everyone,

Super blij ben ik met mijn nieuwe aanwinst. Deze leuke en dunne blazer van kimono stof is heerlijk voor de zomer avonden. Een leuk ingepakt pakketje valt in je brievenbus en voelt als een cadeau. Dit jasje is leuk te combineren met een basic top.

Ik bestel vaker kleding van de Guts & Gusto. Ze hebben altijd hele leuke musthaves die je in je kast wil hebben! Ook krijg je het pakketje leuk ingepakt, je ziet dat dit met aandacht en liefde word gedaan.

Wat ik een hele goeie service vind is dat je jou maat op kan geven wanneer deze niet meer in de webshop is. Als ze het product weer ontvangen krijg je meteen een mailtje dat jou product weer in de winkel is. Met de hashtag #getstunning kun je via social media zoals Instagram en Facebook je aankoop bedrag ook nog eens terug winnen. Ik heb zelf al 2x mee gedaan en helaas nog niet gewonnen. Maar het is altijd het proberen waard.

De snelle verzending is ook zeker een plus punt. Als je jou pakketje voor 20:00uur besteld heb je hem de volgende dag meestal wel in huis. Super snel dus! De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95
Super blij met het vestje. Ik combineer hem meestal
met een basic top. Zo valt het vestje
mooi op!

Dit vestje Marlou  met bloem en palm print is te koop bij Guts & Gusto,
De prijs van het jasje is 34,99.

Laat me weten in de reacties wat je van dit jasje vind?

Liefs Loes.

Op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost?
Volg mij dan via Bloglovininstagram of de LifeasLoes facebook pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen